lauantai 5. heinäkuuta 2008

Pikainen päivitys...

Tässä ennen saunaan ja nukkumaan menoa halusin taas kerran tulla kiittämään teitä kaikkia ihania ihmisiä, jotka olette jaksaneet vierailla blogissani!
Olen saanut muutamia kommentteja joissa on annettu positiivista palautetta kuvistani... (!!??!!)
Vaikka kuvat eivät omasta mielestäni ole kummoisiakaan, (parempia voisivat olla, jos osaisin kameraamme käyttä...) niin kaiken tämän surun ja tuskan keskellä on tuntunut hyv
ältä, että joku siellä jossakin pitää kuvistani....

Tänään on ollut kaunis ilma, ja olen halunut viettää aikaani pihalla. Mihinkään suurempaa
n pihatyöhön ei jaksamiseni ole riittänyt, mutta muutamia kuvia otin, -ihan vain siksi, että voin niitä tänne blogiini laittaa...

Poikani poismenon jälkeen, tuntui, ettei mikään tässä elämässä minua voisi kiinnostaa, -mutta kun olen käynyt äidin kanssa mm. torilla, niin jotakin olen "innostunut" ostamaan... mm.
mansikoita.



Kukkiakin vähän...


Mokosta ostamani kirja, valkoinen ruukkuruusu (äidin minulle ostama) sekä torilta ostamani pensasbasilika.



Vaikka kuinka kuvaisin ja kirjoittaisin tänne blogiini, -niin totuus on se, etten vieläkään voi uskoa ja ymmärtää, että Rakas Esikoiseni on lopullisesti poissa...

4 kommenttia:

  1. Voimia sinulle Titti!
    Toivon todella,että niitä sinulle annetaan..Yritähän nukkua!

    VastaaPoista
  2. Välillä tulee epätoivo ja tunne, ettei millään ole enää väliä. Minäkin toivotan sinulle voimia jaksaa suurimmassa surussasi♥

    Mari

    VastaaPoista
  3. Halauksia ja voimia sinulle! Ihanaa, että jaksat surustasi huolimatta tänne kirjoittaa ja laittaa kauniita kuvia! Minulla on sinulle jotain blogissani...

    VastaaPoista
  4. Kiitos ihanista kuvista, ei kyllä ole mitään syytä vähätellä niitä ;)
    Käyn joka päivä kurkkaamassa, oletko jaksanut "päivitellä" blogiasi.Pienenpienkin ilonaihe on juuri nyt SUURI juttu sinun elämässäsi.
    Hetki kerrallaan...voimia sinun jokaiseen hetkeesi.

    VastaaPoista

Iloitsen kommenteista!♥
Muistathan kuitenkin muotoilla sanasi niin ettet loukkaa ketään ja että olet valmis seisomaan sanojesi takana ihan omalla nimelläsikin.
Blogini on julkinen, mutta kirjoitan tänne OMIA näkemyksiäni ja ajatuksiani.
Jos tuntuu että haluat tuoda oman -eriävän- mielipiteesi julki, niin voit laittaa minulle sähköpostia. Näin vältymme turhilta reposteluilta kommentti boxissa!♥