maanantai 20. heinäkuuta 2009

Kiireellä mainos Huutonettiin...

Minulla on mennyt koko päivä näiden ompeluksieni laittamisessa Huutonet myyntikuntoon; -ensin silitys, sitten tyynyliinoihin vuorotellen tyyny sisälle, valokuvaus, kuvien läpikäyminen ja mahdollinen rajaus. Sitten jokainen vuorollaan Huutonettiin tekstien ja kuvien kera! HUH!
Olemme lähdössä viikokoksi Hankoon. Kuopukseni ja yksi hänen kaverinsa lähtevät mukaamme, mutta heidät tuomme takaisin jo aiemmin.

Jätän siis nyt pienen lomani ajaksi mainoksen HUUTONET myyntiini. Tyynynpäällisiä ja pussukoita on taas kaupan.



Olen siis pois koneen ääreltä, mutta rakas isosiskoni on luvannut päivystää jos Huutonetisssä jollakin on kysyttävää. Toivotaan että kauppa kävisi yhtä hyvin kuin aiemminkin, -jokainen euro on tarpeen kun nyt olen yli vuoden ollut työelämästä pois...

Aurinkoista viikkoa kaikille!


Pitäisi jo oikeastaan olla Hangossa, -mutta minä en ole edes ehtinyt pakkaamaan kun kaikki aikani on mennyt tämän Huutonet myyntini kanssa...

1 kommentti:

Iloitsen kommenteista!♥
Muistathan kuitenkin muotoilla sanasi niin ettet loukkaa ketään ja että olet valmis seisomaan sanojesi takana ihan omalla nimelläsikin.
Blogini on julkinen, mutta kirjoitan tänne OMIA näkemyksiäni ja ajatuksiani.
Jos tuntuu että haluat tuoda oman -eriävän- mielipiteesi julki, niin voit laittaa minulle sähköpostia. Näin vältymme turhilta reposteluilta kommentti boxissa!♥