tiistai 22. helmikuuta 2011

PYYDÄN ....

Rakkaat ystävät ja "vihamiehet"
Itkien pyydän, että lopetetaanko tuo kommentointi parin edellisen postaukseni asioista!!

En missään nimessä ole halunut aiheuttaa kenellekkään pahaa mieltä ja tai loukata!
Kuten blogissani mainitaan, niin kirjoitin mitä milloinkin mieleeni juolahtaa,
-valitettavasti en aina osaa valita sanoja oikein, niin etten kenenkään mieltä pahottaisi.

Blogini on ollut minulle tärkeä henkireikä Esikoisen menehtymisen jälkeen, ja monista on tullut ihania ja läheisiäkin "virtuaali-ystäviä."

En ryhdy sen enemmän puolustelemaan tai selittelemään kirjoituksiani.
Pyydän että yritätte ymmärtää että tämä on ollut vain pieni pinta raapaisu elämästäni...

Blogini hiljenee toistaiseksi ja mietin jatkoa...
Sillä en halua pahaa mieltä itselle sen paremmin kuin toisillekkaan!

Olen ollut niin äärimmäisen iloinen ja kiitollinen siitä etten ole saanut mitään ikäviä kommenttja, vaikka toki tiennyt sen olevan mahdollista.

Nyt olen itse näköjään aiheuttanut sen että näitä ikäviäkin alkoi tulla.
Eniten minua tässä harmittaa se, että se oli ihan oma vikani!
Sinulta Tiina erityisesti haluan pyytää anteeksi, -kirjoitin kyllä ettet varmaan tarkoittanut sitä pahalla, mutta minä herkkänä ihmisenä pahoitin siitä vähän mieltäni...

Voikaa hyvin, nauttikaa elämstänne ja kaikesta siitä mitä teillä on!


Te muutamat joiden kanssa olen tehnyt kauppoja niistä koristemunista, olen yhteyksissä heti kun jaksan!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Iloitsen kommenteista!♥
Muistathan kuitenkin muotoilla sanasi niin ettet loukkaa ketään ja että olet valmis seisomaan sanojesi takana ihan omalla nimelläsikin.
Blogini on julkinen, mutta kirjoitan tänne OMIA näkemyksiäni ja ajatuksiani.
Jos tuntuu että haluat tuoda oman -eriävän- mielipiteesi julki, niin voit laittaa minulle sähköpostia. Näin vältymme turhilta reposteluilta kommentti boxissa!♥