perjantai 12. syyskuuta 2014

Kuvia...


Kuten Blogini Facebook sivuilla kirjoitin: Viulu on vaiennut ja mieheni isä, -appi, -ukki
on saatettu haudan lepoon.
Hautajaiset olivat haikeat mutta kauniit ja lämminhenkiset.
94 vuotta on niin kunnioitettava ikä että jo sekin teki hautajaisista jotenkin "juhlalliset."


Me vietimme viime viikonlopun (pe-ma) Punkaharjun Lomakylässä.
Vuokrasimme luhtihotellista viehettävän huoneiston -tykkäsimme kovin ja voimme omasta puolestamme suositella!
Joillekin varmaan voi olla tuttukin, -samalla alueella sijaitsee Kesämaa, Lusto sekä Taidekartano Johanna Oras.

Muutamia kuvia Punkaharjun Lomakylästä.





Viikonlopun aikana mieheni teki vähän hommia kotipaikallaan, ja minä könkkäsin sillä aikaa hiukan metsässä sieniä etsimässä.
 

Vaikka liikkuminen oli vaikeaa (ja kivuliasta), niin nautin metsässä kävelystä (= hiljalleen könkkäämistä) 
Mieheni isän metsästä kuvia... Oli kuin satumetsä...


Vaikka viikonloppu oli raskas ja haikea, niin oli ihana nähdä mieheni sukulaisia. 


Ennen kotiin lähtöä kävimme syömässä  TÄÄLLÄ.

Ihanat pizzat, -minulla lohi-katkarapu ja miehellä savumuikku-pekoni. Mies totesi ettei ole koskaan syönyt niin hyvää pizzaa kuin tuolla. Ja täytyy sanoa että minä olen kyllä samaa mieltä.

Tänään on kuopukseni ja tyttöystävnsä ollut meillä. Miesväki pesi talomme kattoa ja minä laitoin sillä aikaa hiukan syyskukkia, -niistä kuvia myöhemmin!


 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Iloitsen kommenteista!♥
Muistathan kuitenkin muotoilla sanasi niin ettet loukkaa ketään ja että olet valmis seisomaan sanojesi takana ihan omalla nimelläsikin.
Blogini on julkinen, mutta kirjoitan tänne OMIA näkemyksiäni ja ajatuksiani.
Jos tuntuu että haluat tuoda oman -eriävän- mielipiteesi julki, niin voit laittaa minulle sähköpostia. Näin vältymme turhilta reposteluilta kommentti boxissa!♥