torstai 15. toukokuuta 2014

Kesää odotellessa....


Kauniit kiitokset kaikille edelliseen postaukseen kommentoinelle!♥

Kyllä tosiaan tiedän ja ymmärrän sen että suren lapseni menehtymistä juuri niinkuin itsestäni tuntuu, enkä välitä muiden mielipiteista, -vaikka niitä joskus saatan vähän ihmetelläkkin.


Minulla on ollut kirpputori pöytä KIRPPUSET kirpparilla. Ensin olin siskon kanssa mutta viimeisen viikon yksikseni. Päättyykin nyt lauantaina.
Kauppa on käynyt kohtalaisesti... -joskus on käynyt paljon paremmin!
Liekö se vaikuttaa että kirppareita on paljon ja sen lisäksi netissä löytyy jos jonkinlaista myyntipaikkaa.
Kirpputorin myyjä sanoi minulle että minulla on kaikkea ihanaa mitä ei muilla ole...

Minä kun rakastan käsillä tekemistä, enkä ole nyt oikein puutarhaan päässyt niin olen askarrellut tuoksu-tötteröitä. En muistanut kuvata kaikkia ennen kirpparille viemistä. 








Ei vielä oikein tunnu kunnolla keväältä, kun on ollut viileää ja sateistakin. 
Eilen ja tänään on aurinko paistanut (tuuli on kylmä) ja olenkin vieraillut puutarhalla...
Kukkien lisäksi on tullut hankittua jo tomaatin ja paprikan taimet sekä ranskalainen rakuuna.
Vielä en vie kasvihuoneeseen....
Yleensä kasvatan tomaatin taimet itse, mutta nyt tulin siihen tulokseen, että koska aurinko ei kasvihuoneita helli koko päivää, ja tomaattien kasvaminen vie niin kauan aikaa, niin ostankin taimet valmiina.

Ensi viikolle on jo luvattu kai hellettä... -ehkäpä viimein uskallan istuttaa kukkia ulos ruukkuihin. 





Voikukka kyllä jo kukkii...
Lemmikkien kukintaa odotan jo kovin, -nämä kaunottaret ovat äidin puutarhasta.







4 kommenttia:

  1. Ihanat töttöröt<3<3 On luvattu lämmintä, pääsee lisäämään kukkia:)) Oikein mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Suloisia tötteröitä! Kielot tuovat niin varhaiskesän tuoksuvan tunnelman mieleen:)

    VastaaPoista

Iloitsen kommenteista!♥
Muistathan kuitenkin muotoilla sanasi niin ettet loukkaa ketään ja että olet valmis seisomaan sanojesi takana ihan omalla nimelläsikin.
Blogini on julkinen, mutta kirjoitan tänne OMIA näkemyksiäni ja ajatuksiani.
Jos tuntuu että haluat tuoda oman -eriävän- mielipiteesi julki, niin voit laittaa minulle sähköpostia. Näin vältymme turhilta reposteluilta kommentti boxissa!♥