lauantai 10. toukokuuta 2008

Siivetön enkeli...

Meidän norjanangervo pensaissa kurkisteli tällainen... ;-)

Olen aamusta asti ommellut Tilda enkeliä äidille huomiseksi. Kyllä siinä vain aikaa menee.
Välillä olen pessyt pyykkiä ja vienyt ulos kuivumaan.
Huomasin, -jo laitettuani ompelukoneen pois, että unohdin siivet... No, ne ehdin ompelemaan huomenna.


Mitään ihmeellistä en eilen kirpputorilta löytänyt, mutta ihan kivoja pieniä "löytöjä".
Vanhoja lasten tyynyliinoja, kauniin valkoisen pitsi kesätopin, (ei kyllä mahdu minulle, mutta tarkoitukseni olisi laittaa se joskus makuuhuoneen seinälle, -sitten kun mies on tehnyt kauan haaveilemani remontin siellä...) sekä vanhan Bach`in nuottivihon. Nuoteista en ymmärrä mitään, en osaa soittaa eikä minulla ole mitään millä soittaisi, mutta tuosta tulee kaunis sisustus-lisä. Ehkä laitan sen taulun kehyksiin.




5 kommenttia:

  1. Kauniita löytöjä!

    Ihanaista äitienpäivää toivotan!

    VastaaPoista
  2. Ihania löytöjä!!!

    Mukavaa äitienpäivää sinulle!

    VastaaPoista
  3. Marja Kristiinalle ja Jaanalle lämmin kiitos ja ihanaa äitienpäivää myös teille! =)

    VastaaPoista
  4. Voi miten ihana!! Ehdottomasti kaunein Tilda enkeli minkä olen nähnyt!!!

    - Puuhanurkka -

    VastaaPoista
  5. Puuhanurkka, lämmin kiitos Sinulle kehuista! =)

    VastaaPoista

Iloitsen kommenteista!♥
Muistathan kuitenkin muotoilla sanasi niin ettet loukkaa ketään ja että olet valmis seisomaan sanojesi takana ihan omalla nimelläsikin.
Blogini on julkinen, mutta kirjoitan tänne OMIA näkemyksiäni ja ajatuksiani.
Jos tuntuu että haluat tuoda oman -eriävän- mielipiteesi julki, niin voit laittaa minulle sähköpostia. Näin vältymme turhilta reposteluilta kommentti boxissa!♥