maanantai 14. huhtikuuta 2008

Haluan kiittää...

...ihanaista EssunTaskun emäntää Katinkaista hänen ihanasta blogistaan joka tänään täyttää vuoden! Ja Katinkaa itseään siitä, että on olemassa, -ja on niin ihana ja lämmin ihminen!
Emme koskaan ole henkilökohtaisesti tavanneet, mutta tuntuu kuin olisimme tunteneet kauan!!

Pieni onnen helmi-kyynel silmäkulmassani ajattelin Häntä ja olin ajatuksin Hänen luonaan keltaisessa talossa... ;-) kun löysin postilaatikosta tämän kauniin kortin! Kiitos Ystävä!

2 kommenttia:

  1. Mikä sen mukavampaa,kuin saada ihka oikea,käsinkirjoitettu postilaatikkokortti,näin harmaana ja nuhruisena maanantaipäivänä!?
    Ilma on tosi kolea ja meinaa ihan viluttaa!!!=O(
    Lämpötila nousi heti muutamalla asteella tänne tullessani ja sydän hypähti sinun riemusta,joka oli minun riemu!!!<3
    Kutsuin sinut muuten kylään!!!
    Onnistuisikohan se tässä kesän aikana!?Mitäs luulet!?
    Kiitos kiitoksista ja olemassaolostasi!!!
    Onni on yhteinen!!!<3<3<3

    VastaaPoista
  2. Kiitos kutsusta, -kävinkin taas pikaisesti luonasi näin virtuaalisesti ja kerroin jo katsoneeni karttasivuilta matkaa. Se ei ole paha, mutta kun minä olen aina ollut tällainen "arkalainen" niin ajokorttia ei koskaan ole tullut hankittua...
    Mutta tämä ajatus on mielessäni, ja toivotaan että niin hyvin käy, -ja saamme jonakin päivänä ihan oikeasti lämpimästi toisiamme halata!
    Siihen asti olen ajatuksin luonasi kun blogissasi käyn nauttimassa ihanista kuvista ja kauniista kirjoittelusta! =)

    VastaaPoista

Iloitsen kommenteista!♥
Muistathan kuitenkin muotoilla sanasi niin ettet loukkaa ketään ja että olet valmis seisomaan sanojesi takana ihan omalla nimelläsikin.
Blogini on julkinen, mutta kirjoitan tänne OMIA näkemyksiäni ja ajatuksiani.
Jos tuntuu että haluat tuoda oman -eriävän- mielipiteesi julki, niin voit laittaa minulle sähköpostia. Näin vältymme turhilta reposteluilta kommentti boxissa!♥