maanantai 7. huhtikuuta 2008

Kirpputori ostoksia ja kirjoja...

Eilisellä kirppari reissulla ei löytynyt oikein mitään tosi kivaa. Jotakin pientä kuitenkin, muunmuassa kaunis vanha kulho (köyhänmiehen hopeaa) ja kauniit vanhat lasilautaset.
Kulho ei kunnolla kuvassa erotu kun siinä on nuo lasilautaset. Lautasia ei ollut kuin viisi, mutta kyllä niistä joskus varmasti kakkua tms. syödään. ;-)
Viinicooleri tulee todennäköisesti kukkaruukuksi/-maljakoksi. (Pullo on omasta kaapista.)


Kirjakerhosta tilasin tällaiset kirjat: Jamie Oliverin "Jamien kotona" (ihanaa kun sen saa nyt suomenkielisenä, on iloa tällaiselle kielitaidottomallekkin...) sekä "Menneenajan tunnelmaa" jossa on yli 40 erilaista ompeluohjetta kaikkeen kivaan kodin sisustuksessa.
Näitä olen tänään lueskellut; -mieli on vähän mustana kun olen taas sairauslomalla kipeän olkpääni takia. Olen monta yötä nukkunut niin huonosti, että oli mentävä lääkärille. Olen nyt reilun viikon pois töistä... :(

4 kommenttia:

  1. On tuo särky sitten
    inhottavaa!!!=O(
    Rasittavaa,että se häiritsee jo yöunia!!!
    Toivon mukaan lepäilystä ja kotona-olosta on hyötyä,että päivät ei ihan tyystin plörinäksi ja kipuillessa mene!!
    Onko sinulla hyviä särkylääkkeitä,jotta olo edes vähän helpottuisi!?
    Minä olen säästynyt säryiltä vielä toistaiseksi.Sen sijaan anopilla on ollut 48vuotta reuma ja säryt joka päiväistä elämää!!!Äitini elää särkylääkkeiden voimalla!!!=O(
    Surullista ja epäreiluakin!!!

    Siitäkin huolimatta lähettelen sinulle hymynhelmeilyä ja lämpöisiä rutistuksia!!
    Toivon mukaan se tuleva leikkaus tuo helpotusta tuohon tilanteeseen!!!
    Sinua ajatellen:
    Katinkainen

    VastaaPoista
  2. Katinkainen: Kiitos Sinulle toivotuksistasi. Kävinkin eilen illalla "luonasi" hakemassa hyvää mieltä tähän kurjaan olooni! =)
    Tiesin, että Sinulta sitä saa. Kommenttia en jättänyt, mutta Sinäpä olitkin jättänyt minulle.
    Lämmin halaus Sinulle ystävä armas!

    Särkylääkkeistä en ole apua saanut, leikkauksesta toivottavasti...

    VastaaPoista
  3. Tervehdys!
    Tulin vastavierailulle ja täältähän löytyi ihana blogi - ja bloginpitäjä!
    Saanhan laittaa sinut suosikkeihini???
    Minäkin olen kivun kanssa tuttu- jo kuudetta vuotta sairastellut enemmänkin. Olkapäähäni sain muuten kortisonipiikin vastikään ja se auttoi! Onko sinua piikitetty?

    VastaaPoista
  4. Jaana: Kiitos vastavierailusta, olet tervetullut toistekkin!
    Minulle olisi kunnia jos haluat laittaa blogini suosikkeihisi... =)
    Minä en saanut apua kortisonipiikistä. Diagnoosi on: kiertäjäkalvosin oireyhtymä, ahdas olkapää. Toukokuussa on edessä leikkaus.
    Mukavaa päivää Sinulle! =)

    VastaaPoista

Iloitsen kommenteista!♥
Muistathan kuitenkin muotoilla sanasi niin ettet loukkaa ketään ja että olet valmis seisomaan sanojesi takana ihan omalla nimelläsikin.
Blogini on julkinen, mutta kirjoitan tänne OMIA näkemyksiäni ja ajatuksiani.
Jos tuntuu että haluat tuoda oman -eriävän- mielipiteesi julki, niin voit laittaa minulle sähköpostia. Näin vältymme turhilta reposteluilta kommentti boxissa!♥