sunnuntai 2. maaliskuuta 2008

Ompeluksia työn alla

Minulla on erinäisiä pieniä ompeluksia kesken, mutta jotakin olen sentään valmiiksikin saanut!
Muutaman sydämen Tilda kankaasta sekä -nauhoista.
Meillä on talvi... Lunta tuli eilis illan ja viime yön aikana varmaan lähemmäs 20 cm.
Minä kun jo niin toivoin kevättä, -mutta osasin tätä odottaa.
Nyt lähden kuorimaan ja pilkkomaan kasviksia ja juureksia, laitan ruuan uuniin ja teen pienen kävelylenkin. Yhdessä miehen kanssa piti lähteä, mutta hän innostui aamulla siivoamaan autotallia... -ja kun välillä olen käynyt vilkaisemassa niin herralla taitaa riittää siinä urakkaa sen verran, ettei kävely enää sen jälkeen houkuta.

9 kommenttia:

  1. Suloisia sydämiä! Pitäis minunkin mennä kävelylle, mutta harmaa sää ei hirveesti houkuttele...

    VastaaPoista
  2. Turun seudullakin on tullut hieman lunta, mutta onneksi ei sentään noin paljon :) Lumihommia tuossa tein ja sen lisäksi kannoin klapeja sisään (klapitelineeseen), jotta taas voi takassa polttaa puita. Taitaa tämän päivän kävelyt olla tässä :)

    VastaaPoista
  3. Kauniita sydämiä olet taas ommellut. Minun on vähän vaikea asennoitua tähän lumeen, kun kevättä jo niin kovasti odottelin. Mukavaa alkavaa viikkoa :)

    VastaaPoista
  4. Ihmiset ovat ommelleet IHANIA Tilda-ompeluksia ja minä aina vain tuskastelen puuttuvaa ompelusvimmaa!!!=O(
    Joulukuusta lähtien olen ollut saamaton nahjus ompelukoneen(kin) edessä-tosin tiedän syynkin siihen!!
    Tuo ukkokullan sairasloma sekoitti rutiinit ja systeemit tyystin!!
    Ja kyllä tuo pitkä ja pimeä talvikin tekee tehtävänsä-Auringon myötä toivon innostusten kasvavan!!!
    Ihania sydämiä!!!<3<3<3
    Hyvää ja antoisaa viikkoa sinulle toivottelen!!!<3

    VastaaPoista
  5. Heips!
    Löysin sinut essuntaskusta ja piipahdin visiitille.Minä toivon, että se päivä koittaa kun mieheni saa inspiksen siivota varastoa ja autotallia! Sinä päivänä leivon kakun!!!!

    VastaaPoista
  6. Ensikertaa vierailemassa täällä. Todella ihania ja kauniita juttuja :)

    VastaaPoista
  7. Moikkelis moi!!!
    Minulla olisi sinulle
    taskussani juttu!!
    Tulisitko hakemaan sen!?

    VastaaPoista
  8. Lämpimät kiitokset kaikille Teille, -niin uudet kuin "vanhatkin" blogi-ystäväni, mukavista kommenteista. =)
    Rauni ja Magi, toivon teidän vierailevan toistekin, -vaikka nyt onkin päivitykseni jääneet vähän vähemmälle..

    VastaaPoista

Iloitsen kommenteista!♥
Muistathan kuitenkin muotoilla sanasi niin ettet loukkaa ketään ja että olet valmis seisomaan sanojesi takana ihan omalla nimelläsikin.
Blogini on julkinen, mutta kirjoitan tänne OMIA näkemyksiäni ja ajatuksiani.
Jos tuntuu että haluat tuoda oman -eriävän- mielipiteesi julki, niin voit laittaa minulle sähköpostia. Näin vältymme turhilta reposteluilta kommentti boxissa!♥