tiistai 28. lokakuuta 2014

Maalattu vitriini ja Maatuska viltti...


 Iso ja lämmin kiitos niin itseni kuin miehenikin puolesta edelliseen postaukseen kommentoineille!

Aika on vierähtänyt taas kuin siivillä.

Rauhallista eloa ja oloa tämän selän kanssa!
Blogini Fb-sivuilla mainitsinkin että olen saanut uutta lääkettä (hermosärkyyn) ja kivut ovat hiukan hellittäneet! Tuo välilevyn pullistuma kun painaa hermoja ja oikea jalka on siitä johtuen ollut niin kipeä että liikkuminen on ollut yhtä tuskaa.
Uudet lääkkeet ovat sitä nyt siis vähän helpottaneet!
Yksi minkä olen huomannut, niin pienikin asennon muutos voi saada yht`äkkiä kivut kovenemaan.

Sen verran on asia vihdoin edennyt, että ensikuussa on aika magneettikuvaukseen ja heti joulukuun alussa aika ortopedille.

Niin ja sellainen iloinen uutinen (jonka Facebook sivuilla jo kerroinkin) että voitin Jotexin Fb-sivulla järjestetyssä arvonnassa ihanan ISA:n valkoisen tekoturkis torkkupeiton!
Olivat tykänneet kommentistani jolla osallistuin, -onnella ei siis ollut asian kanssa mitään tekemistä...
Siitä voit lukea enemmän tuolta blogini Fb sivulta!


Ja sitten tämän postauksen aiheisiin...

Minulla on ollut kauan sellainen vanha mäntyinen seinävitriini.
Yhtenä lauantai päivänä poikani ja tyttöystävänsä tulivat meille; -miesväki teki ulkona hommia ja me naiset maalailimme. Minä jotakin pientä ja miniäkokelaani maalasi mäntyvitriinin (opiskelee pintakäsittelyalaa).
Se on nyt samalla seinustalla kuin se jokin aika sitten hankkimani suurempi lasivitriini.
Välissä on makuuhuoneen ovi.








Ihanat sarvipää tyynynpäälliset ovat uudet. Tykkään kovin!
Näin Kanelia ja kardemummaa blogissa tuollaiset jokinaika sitten ja sain Marialta viestiä että oli kysellyt liikkeestä josta itse osti, ja minä voisin sähköpostin välityksellä tilata sieltä.
Kiitos Maria vielä kerran!
Sähköpostin vaihtoa ja pian oli tyynynpäälliset minulla!
Liikkeestä kerrottiin, että tilasin hyvään aikaan, sillä ne olivat toimittajalta loppuneet.
Liike on Design kellari.


Yksi uusi ostos on myös tämä ihana Lapuan Kankureiden Maatuska torkkupeitto. Tykkään!
Se löytyi Huutonetistä ja oli uusi, vielä paketissaan.
Verhot olohoneessa ovat menossa vaihtoon kun löydän mieleiset.





Minulla kun on ennestään nuo kuvassa näkyvät ihanat mustavalkoiset Maatuskat.
Hyllyllä oleva puu-ukko on ostettu Fb-kirpparilta, -kiitos Heidi-Maria!


Ja vielä yksi ostos, Jyskistä lehtikori.




Tällaisia siis tällä kertaa!
Tarkoitus olisi aloitella vähän ompeluksia, -siskoni oli auttamassa työhuoneeni siivoamisessa, joten siellä on taas mukava tehdä!
Pitkään istuminen vain ei oikein selälle sovi...




15 kommenttia:

  1. Toi musta seinävitriini on tosi kiva ja se musta tuoli siinä lähellä. Mä oon niin musta-valkoisen ihailija <3 Vaihtelu tosin virkistää :) Sun kuvia on aina niin kiva katsella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiinuli! ♡
      Tykkään itse kovin tästä musta-valkoisesta, -monta vuotta oli sitä pelkkää valkoista ja vuosi sitten kesällä huomasin katselevani mustaa "sillä silmällä!" ☺

      Poista
  2. Aivan ihanaa taas kerran.Olet kyllä taitava stailaaja...
    Tuija

    VastaaPoista
  3. Kaunista teillä, hyvän näköiset nuo mustat vitriinit. Maatuska on kiva näköjään noin musta-valkoisenakin, meiltä löytyy niitä perinteisemmän värisiä mummeleita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Niina! ♡
      Tykkään kovin itsekkin noista maatuskoista, -uutta tuotantoa, jostakin luin jokin aika sitten, että ne olivat loppuun myyty Herttasella. Uusia käsittääkseni tulossa! On minulla yksi sellainen perinteinen mummelikin, -työhuoneessani! ☺

      Poista
  4. (kerran jo naputtelin tähän, mihinä hävisi...vai nukahdinko minä?) :D Joka tapauksessa, upea vitriini, molemmat!! Tykkään noista yksityiskohdista, puu-ukko ja käsi on mainio....sen sormia voi taivuttaa kun oikein "harmittaa";) Upeat tyynyt, tyynyhulluna kuolaan aina näitä loppuvuoden tyynykuoseja kun luonto on upeasti esillä:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anne-Mari! ♡
      Hih, enpä tullutkaan ajatelleeksi että tuon käden sormia voisi taivutella tiettyyn asentoon, -vaikka vain yksi tietty sormista pystyssä- jos harmittaa... ☺
      Minä tosin olen sellainen rauhallinen luonne, että harvoin mikään harmittaa tai olen huonolla tuulella! ☺

      Poista
  5. Tulipa seinävitriinistä kiva, sopii tuohon niin hyvin! :) Halauksia viikkoosi!

    VastaaPoista
  6. Todella kaunis vitriini kaappi kehkeytyi maalauksen myötä!:)

    VastaaPoista

Iloitsen kommenteista!♥
Muistathan kuitenkin muotoilla sanasi niin ettet loukkaa ketään ja että olet valmis seisomaan sanojesi takana ihan omalla nimelläsikin.
Blogini on julkinen, mutta kirjoitan tänne OMIA näkemyksiäni ja ajatuksiani.
Jos tuntuu että haluat tuoda oman -eriävän- mielipiteesi julki, niin voit laittaa minulle sähköpostia. Näin vältymme turhilta reposteluilta kommentti boxissa!♥