maanantai 8. joulukuuta 2014

Vaatepostaus...


Nyt yllätän niin teidät, kuin itsenikin, -ja teen postauksen vaatteista!!
Itseni yllätän myös sillä että teen tätä näin myöhään, -mutta ajattelin että eipähän tule aamupäivällä notkuttua koneella, vaan teen kotitöitä.

Olimme jokin aika sitten jouluostoksilla Hobby Hallissa sekä Jumbon Stockmannilla.
Mukavaa kun saa saman katon alta paljon, sillä en olisi jaksanut kovin kauaa shoppailla.

Minun ei ole helppo löytää vaatteita joista todella pidän, -sillä iso kokoni rajoittaa... 
(isoille tytöille ei vain tehdä mieleisiäni).
Nyt satuin onnekseni löytämään HH:sta aivan ihanan tunikan sekä siihen sopivat tukevaa ja paksuhkoa kangasta olevat legginsit.
Pidän vaatteissa graafisista kuvioista ja musta + valkoinen ovat suosikkejani.
Merkki näissä on Flo G ja käsittääkseni HH:n oma.
Tykkään tosi kovin!


Kirpputorilta löysin kivan takin (kääntö-) josta tykkään myös.


Myös tämä Puman laukku on kirpputori ostos, -ja niin makuuni!



Tänään shoppailimme ihan kotikaupungissa ja ostin itselleni mm. uuden ranneketjun sekä korvikset.
Hopea-/teräskorut ovat himoni...


Yhtenä päivänä katselin Elloksen sivuja ja silmiini osui mieleiset saapikkaat (nilkkurit) ja väri niin ihana. No nehän piti hankkia -ja samalla vähän muitakin asusteita...



Viininpunaista olen käyttänyt vaatteissani varmaan 15 vuotta sitten (ollessani hoikka...) ja tykännyt siitä. Mielestäni se sopii minulle (myös värianalyysin mukaan) kun on tummat hiukset ja ruskeat silmät. Ja viininpunainen sopii mielestäni hyvin myös mustan kanssa.
Koitin sitten samalla katsella vähän muutakin samaa väriä ja törmäsin nettiputiikkiin joka oli minulle ennestään tuntematon. Tein siis pienen tilauksen myös Stylepit nimisestä liikkeestä.
Kellon halusin siksikin, että siinä on kullanväriä, -tulee käytettyä noita kultakorujanikin. 
Minä en vain `osaa` pitää kulta- ja hopeakoruja samanaikaisesti.



Ja vain pari päivää noiden tilaamisen jälkeen huomasin netissä kirjoituksen jossa kerrottiin, että viininpunainen on ensivuoden trendiväri!

Nyt täytyy sammuttaa läppäri & kynttilät ja hipsiä isännän viereen, -kissa taisi jo mennäkkin.
Olen tässä samalla toisella silmällä katsellut telkkua ja aika on kulunut ihan huomaamatta.


Toivottelen mukavaa alkavaa viikkoa kaikille Teille!



13 kommenttia:

  1. Ihana tuo tunika <3 hyviä löytöjä olet tehnyt. Piristää mieltä, kun löytää jotain kivaa :) viininpunainen on kiva väri. K
    Joskus oli paljonkin viininpunaista mulla, ihanat kengät, jotka kulutin loppuun ja joita kaipaan. On se kumma, kun on ikävä jotain 20-30 vuotta vanhoja vaatteita, kenkiä ym

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiinuli!♡
      Minäkin kaipaan monia ihania vaatteita vuosien takaa...

      Poista
  2. Oi mitä löytöjä! Kauniita ovat.
    Minäkin olen ihastunut hopeaan ja hopean värisiin koruihin. 30v hääpäivän kunniaksi ostettiin uudet sormukset valkokultaa ja nyt olen saanut joka vuosi jonkin korun valkokultaisena, mutta osa on vielä hopeaa. Keltakultaisia koruja en osaa enää pitää ja niitä onkin minulla kertynyt tosi paljon.
    Minullakin oli ennen jotain viininpunaista se on kiva väri mustan kanssa yhdistettynä.
    Mukavaa uutta viikkoa!
    -päivi-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Päivi!♡
      Korut ovat niin ihania, en osaisi olla ilman.
      Minua vain harmittaa että korvikset ovat sellaisia joista (liian usein) olen hukannut toisen...
      Mieheni ostaa yleensä kultakoruja ja on minulla vielä tallella (ja käytössä) lasteni isänkin ostamia.☺

      Poista
  3. Tosi kauniita vaatteita ja asusteita olet löytänyt!
    Kivaa, uutta viikkoa sinulle<3

    VastaaPoista
  4. Olet tehnyt tosi kauniita ostoksia! Ja muotitietoinen ihan huomaamatta.....
    Mukavaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sari!♡
      Miten sitä onkin niin edellä aikaansa että ostaa juuri niitä trendivärisiä vaatteita näin ajoissa...☺☺☺

      Poista
  5. Ihana postaus taas kerran ja voi miten mukava huomata monipuolisuus sinussa.. Asiasta kun asiasta saat kivasti kerrottuaja taas hyvät kuvat .
    Kiitos
    Tv. Tuikku

    VastaaPoista
  6. Kivoja hankintoja! Erityisesti legginsit näyttää mukavilta. Minulla on vähän sama, että kultaiset korut jää nykyään vähälle käytölle - hopeassa/ valkokullassa on sitä jotakin...
    Ihanaa joulun odotusta ja parempaa vointia, Titti!

    VastaaPoista

Iloitsen kommenteista!♥
Muistathan kuitenkin muotoilla sanasi niin ettet loukkaa ketään ja että olet valmis seisomaan sanojesi takana ihan omalla nimelläsikin.
Blogini on julkinen, mutta kirjoitan tänne OMIA näkemyksiäni ja ajatuksiani.
Jos tuntuu että haluat tuoda oman -eriävän- mielipiteesi julki, niin voit laittaa minulle sähköpostia. Näin vältymme turhilta reposteluilta kommentti boxissa!♥